kkthxbye Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag har Dimitri och trädet säger att det händer nått i sunken city vad ska man göra då`???!!! snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja vad ska man göra där?? jag har gått dit några 100 gånger och kollat! snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag har typ gjort det men det händer inget men man ska va i Holodrum va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 det är inte ditt fel då men nu är min syster ass långt före mig !!! jag ska till 4 templet men jag kan bara komma till 5 typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Simma upp för ett vattenfall. Där hittar du en dykare. Prata med han. Sen simmar du upp för nästa vattenfall. Där ska du flytta statyerna så du kan slå till alla samtidigt med spin attack. Simma till dykarn igen och prata med han så får du zoras flippers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag klarade det i förrgår nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg