MMX Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 tror det finns 96 banor totalt, jag läste att dom banorna med GULA prickar har 2 utgångar och dom RÖDA har 3 utgångar, spökhus har alltid en hemlig och en fejk! Något sånt va det!
Gäst henke37 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 spök hus har altid en lop som man kan fastna i och i övrigt så är de vanliga bannor(ok det är fler skilnader men de är inte relevanta) dvs dom har 1-2 utgångar. spök huset i sista världen komer man till via de vanliga utgångarna. För at koma till den hemliga borgen så ska man springa på taket i första bannan i den världen efter up-ner laburinten pricis innan vingarna. För att koma upp andvänd väggen som var en fälla nys.
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 (Flamed Jirachi @ 10/07-2004 23:52:42) Alla spök hus har ju en hemlig väg men det var längesedan som jag spelade men jag skall kolla upp det! Kan du hur man hittar den hemliga vägen i spökhuset i Vanillas värld och innan Choklad banorna? Det var länge sedan jag spelade och minns knappt vilka choklad banorna e men eftersom att jag vet vilken värld så skall jag försöka hinna me det ida!
viktor_2003 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 jag har inte hittat nån på choklad och vanilla var grottan va??? i så fall har jag inte hittat nån där heller vill gärna hitta dom om dom finns...
Rekommendera inlägg