KazeN Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Jag ska till kroatien snart och om det är billigt kanske jag ska köpa något spel, men är det säkert att göra det? jag tror det ligger i europa så det är nog pal-versionen men det kanske är usla skivor utomlands? är det någon annan som har köpt spel utomlands och det fungerar felfritt?
Gäst jocke2004 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Jag köpte ett gb-spel i spanien. det är perfekt
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 PÅ Gameboy och sånt spelar det ju ingen roll <_< Jag har ett Amerikanskt Zelda ALTTP/FS fasst mit GBA är europeiskt. Föresten Kazen^ Spelen är väll lika dåliga/bra som i Sverige. Sverige har ju typ inte bara dom bästa så det är inget att vara rädd för
KazeN Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2004 nja, men man vet ju aldrig :/ sen så är det ju att transportera det hem, manual är väl på kroatsiska m.m. jag får nog tänka mig för men viktigast är att se om det är billigt ;P
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Nej dom är på Engelska. Men Sverige Kanske har vissa manualer på Skandinaviksa
Rekommendera inlägg