Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 vaart man får alpine root till mammuthen som är hungri har bara en men han vill ha mer.. Jag hitta den första genom att elda genom isen vid sten rännan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Gräv med tricky. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 är det där när man ska samla cug hjul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Var är du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 leta leta med tricky det är vad som gäller om ni är fast fråga slippy det funkar alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Smart tänkt det gjorde jag alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 f*n vart ska jag hitta andra ni förklarar ju inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 fråga slippy du vet killen som är en groda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 ew va f*n han säger bara att om jag ger mamuthen mat hjälper han mig! Men JAG hittar ju inte maten det ska finnas två rötter(mat)!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jaja skrik inte om du inte hittar maten och är as-förbannad så spara och stäng av spelet och hitta på nåt annat i en timma eller så tills du lungat ner dig sen ere bara att gå runt i dena dera cirkelrunda delen där mammuten är och leta efter gropar ett tips är att ha tricky menyn framme så du ser när hans "find secret" kommand lyses upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Någonstans i området finns det brun jord som du ska gräva i med tricky. Det finns två st så du vet. Och jag har sagt det redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg