Hoppa till innehåll

Hur Ser Pss 3 Ut?


Rekommendera inlägg

Jag vet exakt hur den ser ut!

 

Tänk dig... en flått maskin med mjuka former som en kvinna.... eller gitarr. Dess glänsande PS3 märke glänser i lamp eller solljuset när du tar upp den från sinn låda. Du smeker det vita chassit ömt som om den skulle gå sönder vid minsta beröring. Därefter sätter du den på sin plats i bokhyllan, tv-bänken, golvet eller liknande och speler som en galning i resten av dygnet.

 

Förklarade jag hur den skulle se ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag vet exakt hur den ser ut!

 

Tänk dig... en flått maskin med mjuka former som en kvinna.... eller gitarr. Dess glänsande PS3 märke glänser i lamp eller solljuset när du tar upp den från sinn låda. Du smeker det vita chassit ömt som om den skulle gå sönder vid minsta beröring. Därefter sätter du den på sin plats i bokhyllan, tv-bänken, golvet eller liknande och speler som en galning i resten av dygnet.

 

Förklarade jag hur den skulle se ut?

dt va dt knappaste jag hőrt! :lol: :angry: <_<

 

och man vet inte hur den ser ut an!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett skämt? Nja...

 

Jag tror jag sett en bild av den i super play. Kan vart en bild av något annat. Vit, mjuka kurvor och ett glänsande PS3 märke i silver. Tyckte de tre elementen behövde utfyllnad, där av min "fina" text... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

det finns bilder på den i game reacton från 2 nummret en tidning allså!

jag vet hur den se ut den e ungefär 16cm dens märke ovanför skärmen e glänsande i guld färg skärmen e 12 cm lång knapparna e som på den vanliga ps2 fast i mindre format och tilexempel trekant e formad som en trekant den finns i blå svart eller lila färg ochman sätter på den med en lång typ drag kedja du kan sätta på en lampa så att det lyser jäte starkt i knapparna den e faktist inte så fin men grafiken e jävli#t bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...