Gäst CM-geniet Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Någon som gillar Nina & Kim. Dem var med i Friends. Lyssna Till Ditt Hjärta som vann Melodifestivalen är såååå bra! www.ninakim.se //Fredrik Citera
CiR3 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Jag tycker att all Shlager och sånt suger Citera
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Nja... just nina o kim är bra.... De va 2 tjejer i vår klass som spela den låten på skolavslutninegn dom var suveräna..... Men jag gillar bara "En Gång För Alla" den låten är speciel i början när dom sjunger en gång för alla en gång för alla en gång för alla en gång för alla me robot-röst :) :) :) Annars gillar jag inte shlager förutom Lena PH...! :lol: Citera
kirby Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 jag jillar varken Nina o Kim eller Lena PH. :bah: Citera
Swooper Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Förutom Schlagerlåtarna gör ju Nina o Kim bara covers! Härmapor.. Original e alltid bäst!! Den enda bra låten med Lena PH e "Dansa i neon" Citera
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Skrivet 13 Juli 2004 Dom är alldagliga artister.. inget speciellt.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.