Karata Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ja tycker att de e helt okej me att man inte får poäng när man skriver i vissa ämnen, men att inlägg inte räknas när man skriver tycker jag e lite fel, eftersom att då står de ju inte hur många inlägg man har gjort, utan bara de som man har gjort i några ämnen. Varför ta bort räknaren i dom ämnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Orsaken är SPAM. I poäng så är det ju mest inlägg som: 70p 80p osv. Samt avatarpublicering. I Allmänt, F&M & Skola blir det lite vettigare diskussioner. Men jag bryr mig inte om det. Det får väl vara som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Japp, va ganska mycket spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 men varför då ha en inläggsräknare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tycker att man borde f rakna inlagggs raknaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tycker att man borde f rakna inlagggs raknaren! Vad då? (lite svårt att läsa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 i poäng behöver man inte räkna något av dom, men i resten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Nej varför de? Redigerat 9 Juli 2004 av karata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (DanneStorm @ 09/07-2004 13:11:15) tycker att man borde f rakna inlagggs raknaren! Vad då? (lite svårt att läsa) sorry men jag e utomlands och dt finns intre alla bokstaver! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vart är du?<---offtopic jag vet bara undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 i allmänt och msuik borde det göra det enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jo, i musik & film ska det. Poäng och Allmänt kan vi kanske skippa ;) Glöm dock inte att den förra tråden om detta (som vi pratar om) låstes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.