Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vara så!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Vet ej! Har du gjort det och på vem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hela tiden när jag spelat på ruby!!! hadde aggron men el atteckerna funkade!!! tex thunder wawe och shock wawe men det kanske är för att shock wawe inte kan missa, MEN thunder wave dÅ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Han är inte Sten pokemon, han är in iron pokemon tror jag der stod. Redigerat 9 Juli 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ok men det ska heller inte funka!! gedude också han e väl bara sten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Vet ej. Du kan ju kolla på pokedexen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 han e bara sten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Funkar el attacker da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 borde inte göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 På dom gammla versionerna funkar elattacker inte på både rock och ground. Men nu går det inte påbara ground. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 dåligt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag fattar inte varför?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg