Gäst PatrikDenStore Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Resident Evil 2 kommer att ha biopremiär nån gång nu under 2004 (inte allt försent hoppas jag). Men den kommer iaf att heta Resident Evil 2: Apocalypse. Och till dom som inte vet så kommer "Nemesis" att vara med i den, och här har jag nåra sidor om filmen, finns inte så mkt att se, iofs en trailer men den e helt sjuk :P http://www.sonypictures.com/movies/residen...evilapocalypse/ http://www.imdb.com/title/tt0318627/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Den kommer ut den24 september 2004 är jag säker på. och jill valitine är med. så här står det på dom flästa sidor. alice vaknar upp mitt i hjärtat avv den dödliga staden raccon city och fått sina gener manipulerade med övermänskliga krafter av umbrella.corp hon kommer att behöva dessa krafter till att strida mot undeads och kanske hundar och den tungt beväpnade mördar manskinen NEMESIS på andra sidan stan så finns överlevaren jill wiletine igäntligen så skulle filmen hetta resident evil nemesis men äftersom att startrek redan hade namnet nemesis så fick den heta apocalypse APOCALYPSE betyder UNDERGÅNG :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Den där trailern har jag sett, den är urtråkig. Inget händer på den. Jag vill att man ska kunna se Nemesis i trailern. Gå in på www.google.com och välj Bilder. Skriv in resident evil 3 så får ni se dräkten som ska användas av den som spelar nemesis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vaa, har den premiär i september 2004?! f*n då får man ju vänta i evigheter -.- ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vaa, har den premiär i september 2004?! f*n då får man ju vänta i evigheter -.- ... jo, jag tycker det var lite tråkigt också, jag hade sett fram emot att se den filmen snart. Jag trodde det var på sommaren den skulle komma. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 vaa, har den premiär i september 2004?! f*n då får man ju vänta i evigheter -.- ... jo, jag tycker det var lite tråkigt också, jag hade sett fram emot att se den filmen snart. Jag trodde det var på sommaren den skulle komma. :cry: jo, jag trodde oxå det :( ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag tyckte att ettan var lite halvan sådära... Hände inte så mycket.. Jag tycker att dom japanska Resident Evil filmerna är bättre i så fall. Här är dräkten för er som missade den :P http://www.playersc.com/resident_evil_guy.jpg Den ser ganska snuskig ut som jag får säga det själv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ser ut som ett misslykat Frankenstein försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 kanske för att figuren i dräkten bara e en docka?? Dom kommer ju inte köra me den där figuren utan bara dräkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag tyckte att ettan var lite halvan sådära... Hände inte så mycket.. Jag tycker att dom japanska Resident Evil filmerna är bättre i så fall. Här är dräkten för er som missade den :P http://www.playersc.com/resident_evil_guy.jpg Den ser ganska snuskig ut som jag får säga det själv :D Men du, Resident Evil 2 kommer vara bättre säger dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 det är klart den blir bättre och Nemesisdräkten var fätt cool :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag tycker själv att den är lite snuskig också men den liknar inte Frankensteins monster så det får kallas dett misslyckade frankenstein monstret nemesis. Här är några saker som jag funderar lite över Nemesis-dockan: 1. Hur fick han den där dräkten? Då han muterades hade han typ vanliga kläder som t-shirt och byxor. Har läkarna satt på dräkten? 2. Ena ögat är bra för att det är sytt över men det andra ser lite hängigt ut. Inte alls som i Resident Evil 3 spelet. 3:e och sista frågan. Vem sydde på hans huvud? Annars ser dräkten perfekt ut! Nemesis är grym hur som helst. Han är typ 2 m lång och är fulare än gammelgäddan. Han ser änklig ut med de där rören som sitter vid axlarna och läpparna som inte finns så att man ser tandköttet. Jag tycker att musiken på Resident Evil är hur grym som helst!! Psst: Det är Marilyn Manson som har fixat soundtracken. Jag tycker Manson är asgrym också. Jag hade två frågor till och den blir den 4:e och 5:e och allra sista frågan. 4:e och näst sista. Varför käkar inte Nemesis upp människorna precis som de andra zombierna gör? 5:e och allra sista. Jag ser att Nemesis har ganska vita tänder så då undrar jag: Använder Nemesis tandborste? Jag skulle vara tacksam om någon säger svaren på dessa fem frågor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.