linus2 Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Kunemon blev Kabuterimon!!!!! Kabuterimon dog då jag träna han....... Nu ha ja Birdramon............ :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jaag vet att man inte ska skriva två inlägg i rad.... men ja måst ha Kuwagamon!!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) Hey! tagga ner lite va ;) Testa dej fram... om du tränar off, def och Hp med kunemon blir de en kabuterimon... undvik de... de är mitt förslag... :huh: Redigerat 19 Juli 2004 av *Sakuyamon* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 om han tränar dom ämnena blir de kabuterimon... men om man varierar lite blir de kanske kuwagamon... om man tar typ speed, brain och mp blir de en annan typ... ;) Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jupp... both of them is god... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 okey? vem kan tyrannomon bli mer än metalgreymon? när han Dv altså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 UGA BUGA!!!! VILL HA EN ULTIMATE FÖRUTOM: MEGADRAMON,MONZAEMON,DIGITAMAMON, PHOENIXMON,VADEMON.... (Puh!) Säkert fler, mEN KOMMER INTE I HÅÅÅÅÅÅGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 F*n vad mycket "!!!" Nestan så man vill fixa dig en varning...... Ba för de så får du ingen hjelp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Förlåt... kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sonic and Thral Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Förlåt... kan någon hjälpa mig? när du får kabuterimon från kunemon träna så här så får du herkuleskabuterimon hp:4000-4500 mp:3000-3500 off:250-275 def:300-350 speed:250-275 brain:200.250 happines:100% 15-1000000000000 fighter = :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Hur många digimon kan kabuterimon bli till :huh: (kan han bli megakabuterimon?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 nej... Megakabuterimon går int å få... tror jag... men H-Kabuterimon går jag har en fråga.. azzå.... vad är de som hindrar en för att gå in i den första dörren till vänster i Grey lord mansion? jag vet att de är nån slagt kraft... och var är mayotismons mannar han snakar om? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg