ditto Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vad ska man göra när man har klarat killen i sista världen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Menar du riku? Kan du berätta lite mer tydligare? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja jag menar riku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Ok, när du har klarat Riku i Hollow Bastion så ska du tillbaks till Traverse Town. Sen går du till ''Cavern'' där kommer Kairi att finnas så pratar du med henne, sen så rakt framför dig finns en vägg målad med en måne på. Du ska gå fram dit så kommer du få en ''Gummie Piece'' Sen så ska du installera den hos Cid så ska du åka tillbaka till Hollow Bastion. När du har klarat Hollow Bastion igen så får du åka till ''End Of The World'' PS: Kanske skrev lite fel, var längesen jag klarade Kingdom Hearts. PM:a mig om du behöver mer hjälp ;) Redigerat 9 Juli 2004 av Ninja__Scroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst coola_jag Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 hej jag är på hollow bation jag har samlat alla fyra bitar till dörren då kommer man till hiss stop eller det där vid hissarna vad gör man sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 du ska upp till chapel castle elle va dt heter.. me hjälp av dom "hissarna" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst coola_jag Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 hur kommer man dit då ska man bara ta hissarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Sluta "coola_jag". Det räcker med ett inlägg att fråga. DU kan inte skriva det på alla inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 låt han va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) hur kommer man dit då ska man bara ta hissarnaOm du har problem med Hollow Bastion, så kan du gå in på www.gamefaqs.com sen söker du på Kingdom Hearts, finns massa Faqs där Redigerat 16 Juli 2004 av Ninja__Scroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg