Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 min kompis har ultimate cheat saken o han köpte den när han var i USA... /V / / l hmmmm.... jag litar på dig men lite osäker en gång var det en som sa att man kunde få ganondorf på SSB N64 och det tror jag inte på Vem vet?, han kanske var i fel Forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 ja kanske ja ville bara säga att den där action replay skivan finns ifall nån inte trode på det nintendo skriver om den på sin officiella :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 jaha jo man kan få mew hitmonlee hitmonchan ekans dugtrio wario daisy och walugi mm! det finns en sorts "ULTIMATE CHEAT" för ssbm! fast då när man drar och väljer färger så byter man gubbar också på vissa gubbar o färger exempel: byt färg på mario till gul så blir han wario, byt luigis färg till vit-grön så blir han waulugi! byt färg på jigglypuff till röd rosset så blir hon ekans och om du byter mewtwos färg till lila blir han hitmonlee och grön blir han hitmonchan mm! (man går in på matchens inställningar där man byter speltid mm, när man installerat "ULTIMATE CHEAT":en finns alternativet Change charher (lr hur det stavas) så blir d så! (det finns fler banor ex water temple mm och fler matrial ex masterboll kan man få ut bättre pokemon ex blissey som ger super explosiva egg! /V / / l om du inte har hittat på det här ska du skicka bevis det går att göra så på det flesta spel :roll: jag har gjort så på mitt TWW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Men över till Super Smash Bros Melee.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 men är det sant med att man kan få master hand om man klarar jag minns inte vilken men på very hard med kirby så får man master hand om ni har skicka bevis gärna också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 men är det sant med att man kan få master hand om man klarar jag minns inte vilken men på very hard med kirby så får man master hand om ni har skicka bevis gärna också nej det är IIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEE sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Vilken tycker ni är den kassaste motståndaren. Jag tycker att Kirby och Bowser är de dåligaste motståndarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja tycker att Kirby och Jigglypuff är kassaste och dåligaste och enklaste motståndarna som finns!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 hmm.... jag tycker Gaint DK... på hard slog jag bara ett slag han hamnade under banan och dog :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja vadå jag brukar stå still så går han ner och gör sin upp B attack och så rååå kar han bara göra den under bryggan så dör han!! så enkel e jan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Kirby är ju bara för enkel att slå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Vilken tycker ni är den kassaste motståndaren. Jag tycker att Kirby och Bowser är de dåligaste motståndarna. Luigi. Luigi är BRA men AI:n som styr Luigi är för KORKAD, hela tiden gör Luigi self-destruct med b+ > På very easy, easy, och normal lever giant luigi ofta i några sekunder..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg