mega_man_fann Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vad tusan e L3 och R2 står i sims boustin out att man ska trycka L3 o R3 maila svar [email protected] :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 L3 är kanppen som är den man styr anlog knappen om du trycker ner den så bli det L3 och L2 är kanppen i hörnet har du aldig spelat playstation? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Knepigt... Köp Ape Escape till Ps1 och du förstår precis vad alla knappar sitter på kontrollen. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 han har ju ps2 varför ska han skaffa det spelet då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag har förklarat för honom var det är så och jag kan skirva varför ape escape för på den spelen använder man de knapparna jag har själv spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg