Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag har precis dödat jätte fåglen, sedan räddade jag min syster, efter det fick man två ställen man skulle till, jag valde det där uppe, hur kommer man för bi blåsten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 testa andra stället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) vill inte, fast måste man det? Redigerat 9 Juli 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 pröva iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 a gör det vad som känns lättast annars gå in på gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Då åker jag neråt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 BRA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppeboy92 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 du måste ha iron boots för att komma förbi blåsten :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Du måste ta det där nere först. Hämta Power-Bracelets på Fire mountain (En ruta S om Dragon Roost). Lyft sen stenen "där nere". Lär dig sången där inne. Spela den För Medli, och gå sen tillbaka dit med Medli och spela sången för att komma in i Earh Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg