Gokusanen Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag har bara hittat 5 av 6 kan någon hjälpa mig :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 om du inte har tagit den redan: utomhus finnns det en stor sak med vatten i(som en fontän men inte sprutar vatten) som står i mitten. det finns en hemlig gömstlle om man går in i den där trädgården med formade djur av buskar..om du går runt dom tills du ser en knapp med en örn på..skjut på den och sen springer du snabbt ut till örnarna runt vatten saken och skjuter på dom så dom vänder sig(du kanske inte hinner men då kan du skjuta en gång till).. då ser du att vattnet försvinner och du kan skjuta på hoppsaken..när du hoppar öppnas en slags dörr och sen kan du samla ihop sakerna därinne. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 den har jag hittat redan några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag tror inte det finns nån mer........ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Callmo Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ja tror de finns en hemlighet på höger sida, längst in i hörnet, när man kommer ut från dörren till slottet, men jag vet inte hur man öppnar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 den har jag tagit och man ska göra lumos i rummet med dom stora djuren av gräs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ja, man ska... oj he, jag har själv inte hittat den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 jag har hittat den, man ska göra lumos och ta vägen till hagrid. JAg har klarat spelet nu :kung: :kung: :kung: :kung: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 oki :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.