vickyy Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Hej ! Jag har Fastnat i Mitt CSI spel och vet inte vad jag ska göra ! :( Det är i första uppdraget...Vet du mer Skriv Då!!!! //Vickyy ;) Citera
Gäst _Gwen Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Skrivet 10 Juli 2004 Det är svårt att hjälpa dej när jag inte vet hur mycket du har gjort.. :( Citera
vickyy Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2004 Jaa men jag måste få reda mer om Leslie Handelman.. och warrent/Intergetion? för Cory Mozoroti..¿? (´dålig på att stava ) också i motorcykel shopen ! har jag tagit allt man kan ta men tror det finns mer att göra där..har varet på datan också men vet inte ! :D Hade du nu kunna hjälpa lr`? Citera
Uno Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) Du kan ju söka på google med Csi Dark Motives Walkthrough. Redigerat 11 Juli 2004 av Dannie Citera
Gäst _Gwen Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Jaa men jag måste få reda mer om Leslie Handelman.. och warrent/Intergetion? för Cory Mozoroti..¿? (´dålig på att stava ) också i motorcykel shopen ! har jag tagit allt man kan ta men tror det finns mer att göra där..har varet på datan också men vet inte ! :D Hade du nu kunna hjälpa lr`? Ok.. I motor cykelshoopen, här skriver jag upp några saker man ska göra, bara för att dubbelkolla :) Den här är lurig, precis när du kommer till affären, alldeles utanför, på marken finns det hjulspår. Ta dem med något verktyg(Jag kommer inte ihåg vilket). Sen inne i affären, på glaset finns det fingeravtryck. Dom där hjulavtrycken är viktiga, för att de tillhör Cory Nånting :D Försök att få ett "warrant" för att söka igenom "Draffler promotion office". Där kommer du att hitta intressanta saker som kan hjälpa dej att få ett samtal med Leslie Handleman ;) Fråga gärna igen om du vill ha hjälp! Citera
vickyy Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Jooo det Har jag men jag kommer ändå ingenstan! ;( men dom där hjulavtrycken till hörde väll Ace motorcykel?? men jag ska kolla Lite mer.! å du getgodis! hur ger man poäng?? Ny här fattar du :P Tack för allt! Citera
Gäst _Gwen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Jag är också ny här, men här får du en länk på en bra guide CSI Guide Citera
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) hur ger man poäng??man går in på affär och sen klickar man skicka poäng och sen skriver du in användarens namn och hur mycket poäng du vill skicka till dn användaren.om du inte fattar får du säga till Redigerat 12 Juli 2004 av Schassen Citera
vickyy Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Juli 2004 okej ! Tack för allt nu går det säkert bra !! :lol: :D :gitarr: :kung: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.