Hoppa till innehåll

Snowboard kids


0014
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inte ett snowboardspel i alla fall..

 

 

Blå trix med Slash..: 350 p A + Left, Up, Right.. det är det bästa han kan..

 

 

Själv är jag expert med Nancy..

 

Inte ett snowboard spel? Men varför heter det Snowboard kids då?[/b]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det kn jag väll men vilken gubbe? Eller skit samma jag skriver allas specialtrick :)

 

Slash: Slash Dynamite (300G)

 

Håll a-knappen intryckt, dra åt höger,vänster,höger, fortsätt att dra åt vänster och släpp a-knappen.

 

Nancy: Nancy's Best (400G)

 

Håll a-knappen intryckt dra åt vänster,höger ,neutralt läge ,uppåt, fortsätt att dra nedåt och släpp a-knappen

 

Jam: Jam's Fantastic (350G)

 

Håll a-knappen intryckt, dra nedåt,uppåt, neutralt läge, fortsätt att dra åt vänster och släpp a-knappen.

 

Linda: Linda's Bourgeois (300G)

 

Håll a-knappen intryckt, dra uppåt,nedåt,uppåt,nedåt,neutral läge,fortsätt att dra åt vänster och släpp a-knappen.

 

Tommy: Tommy Shaking (350G)

 

Håll a-knappen intryckt,fra åt höger,vänster,fortsätt att dra åt höger och släpp a-knappen

 

Sinobin (Sinobin är en hemlig karaktär och blir tillgänglig om du kommer först på Ninjaland-banan.

 

Sinobin: Sinobin Spin (220G)

 

Håll a-knappen intryckt, dra åt höger,vänster fortsätt att dra åt höger och släpp a-knappen.

 

Det var lite trick som jag hade att komma med och då tackar jag för mig och hoppas på att du klarar dig bättre nu i framtiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BÄSTA TRIXEN MED ALLA GUBBAR..

 

 

SLASH: A+ Left, Up, Right 350 g

 

Nancy: A+ Left, up, Right, down tror jag 500 g

 

Shinobin:A+ Left, Up, Right, Down 500 g

 

Tommy:Har aldrig vart han men men.. :A+ Up, snurra ett varv åt höger med styrspaken, stanna vid Up

 

Linda: Up, down, up, down..... kan inte mycket med henne heller

 

Jam: Down, snurra två varv åt väänster med styrspaken, stanna vid ner sen släpp A

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...