Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag har köpt en lott men hur vet jag om jag fåt vinst :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Det står en dag och tid där man väljer lott. Den dagen och tiden ser man om man har vunnit. Man får ett mejl då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Men det är inte säkert att man har vunnit bara för pm:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Det står en dag och tid där man väljer lott. Den dagen och tiden ser man om man har vunnit. Man får ett mejl då. PM annars. ;) Men det skickas ut även om man har 1 rätt av 12. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 det e ju jätte lång ti mellan dragningarna ju... drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Det är för att det ska hinna köpas flera lotter såklart. Om lotteriet nu skulle bli extremt populärt skulle klart dragningarna bli mindre dryga, eller flera lottr skulle skulle kodas. (admin kodar inte en lott i taget, bara skrev så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 I början köpte jag fullt med lotter, nu har jag slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Lotteriet är ju det bästa som hänt fuska.se men det är synd att det inte finns varningslotteri där man vinner ett varningskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Lotteriet är ju det bästa som hänt fuska.se men det är synd att det inte finns varningslotteri där man vinner ett varningskort Det skulle vara bra. B) Om inte måste man ju vinna 10000p på ett lotteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Hur många rätt ska man ha då (minst)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Hur många rätt ska man ha då (minst)??? 6 rätt=10000 på stora lotteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.