Gäst anubis Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hur får man keckleon? om jag ska köpa pokemon saphire :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 När man kommer te Fortree Cirt så gå man åt göer och sen ner så kommer man te en bro och möter Steven, där ge han dej en Devon nånting och så kommer du att möta en Kekleon((Eller hur d stavas)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Keceleon stavas det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 så noga e det inte med stavningen *LOL* du hittar alltid han med devon scope ifall det e nåt som blockar vägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jupp... han kan både va bra och dålig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hittar man han med Devon shope så är han på level 30, annars kan man hitta honom nedanför väder instetutet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jepp... men då kan han va mindre level... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ja, jag glömde att skriva det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 japp! de gjorde du verkligen.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Nästan alla kecleon attakerar utom den som stå ivägen för 6 gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Passa på att fånga den! Den e ganska sällsynt! Som ralts o tropius... :) :student: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 E Ralts sällsynt?D visste inte jag....Jag ha haft en Gardevoir tro jag att d e så d stavas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg