Blitzcat Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Man får dragon scale i lake of rage när man har mött red gyarados! Sätt på den på seadra o linka över den o till baka om du vill ha den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 VILKEN ÄR DIN HEM ADRES DÅ????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 VART MÖTER MAN RED GYARADOS I SAPPHIR???? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ojsan , jag missförstod ,,det var visst sapphire o inte C/S/G sorry förlåter ni mej??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Klart! Jag ha en röd Gyrados i Sapphire!Men jag hittade en guld magikarp först då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 dom som undra vad dragonfang och det vet moi det gör att alla dragon moves blir starkare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Man kan få dragonscale genom att använda attacken thief på en horsea eller en bagon. Se till att den pokémonen som har thief inte har nåt på sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag vill oxå ha d...Jag e så galen i Kingdra efter jag ha sett en bild på Kingdra som e otecknat.. kingdra äger har 3 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok coolt! jag äger bara en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Har oxå en på Lv 32. Och på mitt Ruby har jag 212 pokemon tror jag utan dubletter men med fåglarna, Lugia, Jirachi, Groudon och Dratini, Dragonair och Dragonite. :cool: Dragon fang gör att dragon attacker gör 10% mer skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg