Thunder Dragon Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) Var lite osäker om jag skulle lägga denna tråden i PC-forumet eller detta forum, men eftersom detta inte har att göra med nå spel.. så skriver jag här. Om jag har lagt denna tråd i fel forum, så skulle väl mods'en kunna vara så snälla att flyttta den till de korrekta forumet. :) Jag har under ett tag funderat på att köpa ett par hörlurar med mic p.g.a att min mic jag har nu sitter inbyggd i skärmen, och är jättedålig, så varje gång jag ska säga nåt till den jag snackar med, så måste jag böja mig fram och snacka i mic:en vilket är ganska irriterande <_< , och om jag skall spela sent så kan jag ju inte ha nå ljud på datorn, för det "stör", och de e ju lite tråkigt. Så nu undrar jag om någon här skulle kunna tipsa mig om var jag kan få ett par bra hörlurar med mic för ett rimligt pris (max 600-700 kr), sladden skall helst vara 3 meter eller mer pga att datorn e en bit ifrån mig, men 2 meter går bra de också. Jag tackar i förhand för alla svar/tips jag mottager! MVH// Thunder Dragon Redigerat 10 Juli 2004 av Thunder Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 om du kollar HÄR så hittar du en massa olika hörlurar(både med och utan mic) i olika prisklasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Om du vill ha med mick.. ..Så köpte jag på Teknik magasinet för 219 kr =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 aadet va ganska bra Sök på så många elektronik äfarrer du vet så hittar du nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.