Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Okej scratch... Och X wee, om det är toys r us så finns det i typ alla städer =) Inte bara i helsingborg, asså DBZ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 eehh...jag trodde att det bara kom till hbg de spelet :roll: .....o scratch....vet du vad???JAG BLI GALEN!!!!!MÅSTE BARA HA DE SPELET!!!!VAD KOSTAR DET!?!?!kan man vara super saiyajin 3 ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 i dragon ball böckerna så (har läst alla 42) börjar dbz i nr 17 vet inte heller faktiskt vad det står för :?:åter till ämnet men jag läste i ebgames att den kommer i jul i mitten o julen tror jag det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Det är ämnet goldenmew, om jag undrar vad det står för får jag väll göra det eller? Kanske du kan det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 jag har köpt det, det är super coooooooooolt!!!!!! vilka gubbar kan man vara!!!??? kan man bli ssj 3 med goku!?!?!? kan man va goten och trunks när dom e små!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det kostar 599 kr och man kan vara treförfaldig super saiyajin köp det någon gång om du vill ha det! rekomenderar det vekligen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 coolt jag har bara ettan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jo jag gillar dragon ball! har alla 42 böcker och några japanska exemplar av dragon ball GT! har läst alla också!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 har DB 1 och 2an är ganska kul ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jo det e jag ska köpa det imorgon! min farfar har massa manga böcker och han hade några DBCT böcker som jag fick!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 z står för... zanku (tror det var det ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 GT står för grand tour! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg