lunax Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 X-Box äger .. det är ju mycket bättre än gamecube.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 deta är Cemecube sidan inte Xbox :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 stick era boxer :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Kexboxar suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 vertygslådan och tungviktaren 20 kilos s**tbox är s**t så stich ut ditt fula tryne ur detta forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag håller med selkie :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 XBOX: Bäst systemkapacitet och bäst utvecklad online möjlighet PS2: Många roliga tillbehör tex Eyecandy, många roliga RPG spel, gratis onlinemöjlighet (?) GAMECUBE: Bäst erfarenhet i spelbranchen, roliga spel, onlinemöjlighet för både modem & Bredband, hopkopplingsmöjligheter med GBA, inga laddningstider på dom flesta spelen Så jag gillar Gamecube för dom roliga spelen, PS2 för dom roliga tillbehören samt spelen, och XBOX för online möjligheten samt vissa spel. Så jag hatar ingen av konsollerna, tycker dock bättre om Gamecube. Och detta är fel forum, skulle ni tycke det var roligt om vi skrev "Gamecube äger" i erat X-box forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 oj men undrar varför det går så dåligt för dem då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Starta uppror nån annanstans lunaX. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 han skriver om den sämsta konsolen i Ett forum för den bästa jag säger bara |_ ( ) |_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Ja tycker alla konsoller är lika bra. För att vissa har såna spel dom andra itte har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 §.1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg