Gäst Skrivet 23 November 2003 Rapport Skrivet 23 November 2003 När jag går in på en server blir jag utkastad så fort jag har valt gubbe. Där står inte att jag är "kicked" , jag bara skickas tillbaka till där man väljer server . Hjälp mig någon !!! Citera
Dibbe mannen Skrivet 23 November 2003 Rapport Skrivet 23 November 2003 jag antar att det är Cs har jag rätt. jag vet inte varför men det kan vara att du har blivit utkastat för mycket så nu vill ingen ha in dig i gamen Citera
Gäst Skrivet 23 November 2003 Rapport Skrivet 23 November 2003 Det var cs. jag fick det igår och jag har aldrig blivit utkastad . det funkar ibland men bara typ 1 gång om dan. jag vet inte jag har bara hatt det 1 dag. det har funkat 2 gånger Citera
ullbergan Skrivet 23 November 2003 Rapport Skrivet 23 November 2003 jag vet det händer för mig på 1.5 gör så här gå in på en surver med mest plupar du vet dom döära gröna om det inte fungerar ta en annan om inte det fungerar. gå ur spelet gör något annat 10 mintyp pröva igen om det inte fungerar vet jag inte du kan ju göra det om och om och om igen men om det inte fungerar vet jag inte :( Citera
miffot Skrivet 24 November 2003 Rapport Skrivet 24 November 2003 Är steam den där nya grejsen där man kan ha sköld och några nya vapen?Om det är den,vart laddar man ner den isåfall? Citera
Bubblar Skrivet 24 November 2003 Rapport Skrivet 24 November 2003 steam e inget spel.. men det nya cs finns där sök på www.google.com bara.. lr ladda ner på deras sida www.steampowered.com :) å du massi har du provat att instalera om steam? lr om ditt steam e på hela tiden (inte startat om datorn) så kanske de bara e en uppgradering på steam som inte du har uppgraderat (kommer en ruta när du startar steam...) Citera
Gäst Skrivet 24 November 2003 Rapport Skrivet 24 November 2003 jag har installerat om det 3 gånger redan .. Citera
Splash Damage Skrivet 24 November 2003 Rapport Skrivet 24 November 2003 steam är väl så så att när man inte har patcherna till spelet som man vill spela så intallerar den det. Så är det på det steam som jag har. Citera
Bubblar Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 ja. men de va just de ja skrev :? Citera
Gäst 0012 Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 men steam är íbland sjuk men det betyder att du blir kickad och ibland är steam välit trög Citera
Gäst Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 mmm men det funkar för det mesta nu . det är skitkul !!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.