*Sundolang* Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Vilken gubbe är bäst på eventmatch 50 asså Final Destination Match ??? :o Och hur gjorde ni med den gubbe att slå dom??? HJÄLP :student: <-----Lär mig! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Ahha vi e på samma uppdrag eller va an säjer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 menar ni den med dom 2 händerna??? isåfall så ska ni ta ganondorf och göra hans UPP+A attack håll inne knapparna så länge det går så blir attacken bättre. fokusera på en hand först(jag föredrar crazy hand först )(den till vänster för den e starkast) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Den är faktiskat svår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 e vet ej beror på ju!! har nyss köpt spele!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 kör spelet men den gubben som du kör bäst me!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) prexis min syrra körde i flera dar och klarade det men eventmatch 51 (den sista) är en svårare då möter man ganondorf och mew2 på level 9 samt giga bowser Redigerat 14 Juli 2004 av Selkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 hur får man luiogi har mött han två gånger men inte klarart han och nu kan jag inte möta han!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 ta kirby istället han klarar man det jättelätt med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 luigi är lätt att fixa kör adventure och klara första banan med en 2:a nånstans i tiden då möter du luigi på den banan då man skulle möta mario och peach döda luigi sen peach kör färdigt adventure'n utan att använda några continous och så får du möta luigi med den gubben du klarade det hela med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag skulle rekomendera Yoshi och göra han spring i luften attack... så klarade jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg