Ratiasu Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Då ska man försöka fånga Latias/Latios ((Om man vill)) och försöka klara Battle Power((Om man vill))!Annars kan man starta om
Ratiasu Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 D oxå då!Och så kan man nog göra fler saker..
Smaragd Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 fånga alla, Battle tower, latias/os, rayquaza möta kompisar komma till mirage island leta shiny mm!
Emjo0805 Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Hur kommer man till mirage island............................. snnäla hjälp mig. Vilka pokemon kan man fånga där.
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Hur kommer man till mirage island............................. snnäla hjälp mig. Vilka pokemon kan man fånga där. Man kan bara fånga Wynut där.
Hackern Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Då ska man försöka fånga Latias/Latios ((Om man vill)) och försöka klara Battle Power((Om man vill))!Annars kan man starta om Annars det heter inte battle power utan battle tower. <_<
Tyrion Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 när man klarat elite four så ska man åka till soutern island som e en liten ö på kartan men du behöver eon ticket för att åka dit den fick jag av club nintendo. där kan man fånga latias på ruby och latios på sapphire har själv fångat latias där De rymmer inte på den ön det e skit bra sen e det ju så att man ska fånga rayquaza och registeel och regirock och regiice
Rekommendera inlägg