Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Göra Efter Pokémon Ligan

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ja har beställt AR... men man kan gå till Battle tower och vinna Silver och guld pokal och så kan du klara alla contests så att de blir måladei art meuseeum i Lillycove och då får du en glas skulptur av ägaren.. och så kan du fånga alla 202 och sen få alla till hundra sen få alla 202 i lv 100 och shiny och sen kan du fixa alla 386 med GS, AR och några med Colosseum i hundra sen alla 386 i hundra och shiny :)sen kan du fixa alla berrys och köpa några e-reader kort och så kan du lära mystery event (du måste ju ha en e-reader åsså :P ) de finns massor å göra.. ja har 6 st i hundra nu och sen har jag 4 flygon.. jag älskar Flygon så jag samlar på dem..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja har beställt AR... men man kan gå till Battle tower och vinna Silver och guld pokal och så kan du klara alla contests så att de blir måladei art meuseeum i Lillycove och då får du en glas skulptur av ägaren.. och så kan du fånga alla 202 och sen få alla till hundra sen få alla 202 i lv 100 och shiny och sen kan du fixa alla 386 med GS, AR och några med Colosseum i hundra sen alla 386 i hundra och shiny :)sen kan du fixa alla berrys och köpa några e-reader kort och så kan du lära mystery event (du måste ju ha en e-reader åsså :P ) de finns massor å göra.. ja har 6 st i hundra nu och sen har jag 4 flygon.. jag älskar Flygon så jag samlar på dem..

Vad är mystery Event för nått egentligen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså har du e-reader och ett e-card så ska du klara ligan sen ska du säga mystery event is exiting till en kille bredvid PC:n i stan där man möter farsan... glömde namnet.... men sen spara du och stänger av och sen på så vid new game, continue och options finns nu mystery event... sätt i e-reader och dra kortet så startar nog spelet... sen ska du till mossdeep och dörren som är låst i ett hus med en gamal man... e öppen!!!!!!!! gå in där och möt olika tränare som har 3 på lv 100 och de finns olika kort... så freezing ray heter ett... den tränarn har 3 på 100 som e ice.... de finns nårra... ja vet bara om 3 men kan inte namnen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta spel tar aldrig slut... men köp inte Ruby oxo. De gjorde jag men skillnaden är inte direkt enorm så jag gav bort det i födelsedags present till en som inte har nå GBA pokemon spel :D Jag startade om spelet o kom fram till att ja glömt de mesta av handlingen =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...