TranceMaster Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Har ni varit på E3 mässan? Jag var där i år men det kostar sk*tmycket resan och sånt! Men jag har en DVD därifrån! Det är värt ett besök! ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 va du i LA??? jag har varit i sverige på Playstation Experience Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Ja det var lite trångt men det var roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 vad gör man där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Det är en tv-spels mässa eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 ja en mässa om TV-spel, jag tror man testar kommande spel eller nåt, jag skulle gärna vilja va på en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 men nån som vet VAD man gör där? trancemaster borde veta.. (ps. du trancemaster, logga in på msn! ds.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 det sa jag ju, testar och spelar spel?? tror jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 just det ordet "tror" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 ja på Playstation Experience en PS2 mässa fick man spela i 4 timmar sen städade dom där sen 4 timmar till skit kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Man får ju köra spel där. man kunde testa PSP och N DS. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jo men det var ballt att få spela PSP och N DS med sonic adda mig på MSN om ni vill ha bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.