Swe_DeMoN Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) jag har ett problem med warcraft 3 och jag vet vad problemet är (jag har en router) man kan öppna portar på routern det har jag gjort och skrivit in allt det ska vara som jag har hittat på många sidor men det funkar ändå inte vet nån vad jag ska göra??? jusst det jag har lag in: Start port:6112 och End port:6119 :meddum: Redigerat 11 Juli 2004 av Swe_DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 om du vet vad problemet e så varför fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 då skalll det funak, pröva med att starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 då skalll det funak, pröva med att starta om datorn. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) Kolla att routeren skickar spel anslutningar till din dator inte bara godkänner dem. Visa internet leveratörer ger en privata ip addresser och då är det omöjligt att ta emot anslutningar. Redigerat 12 Juli 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Kolla att routeren skickar spel anslutningar till din dator inte bara godkänner dem. Visa internet leveratörer ger en privata ip addresser och då är det omöjligt att ta emot anslutningar. hur ändrar man så att den skicar spel anslutningar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.