Nain Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 hur besegrar man bowser, jag klarar aldrig han.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 När han är liten så skall du göra rumpsmäll 3 gånger tror jag att det är! Sen när han är stor så skall du ta de stora äggn som kammer och kasta dem på honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 vilket är det du menar 1an eller 2an??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Asså de e som han säger när bowser är liten ska man göra 3 mark duns sen kommer häxan och gör han stor då ska du ta flygande ägg och sjuta på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 hur besegrar man bowser, jag klarar aldrig han.... det beror på vilket slott är det det första så ska du hoppa på hans huvud och putta ner honom i lavan jag kan hjälpa dig för jag har klarat det till slott 6 och håller på men slutklemen på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Han/hon sa ju att det var Bowser och han är bossen i sista slottet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 vilken av dom först eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 alltså det är de som man är yoshi och mario är en baby och man ska hjälpa honom till luigi. ;) och när man stöter in i en fiende flyger baby-mario iväg i en bubbla :P lycka till:lol::lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game_cube Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 När baby bowser stampar i marken blir det en mini jordbävning och golvet skakar. Hoppa undan "skakningarna" och stampa tillbaka. Sen när han blir stor ska du kasta stora ägg på honom. Akta dig för eldbollarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakersvikko Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 exakt så e de... :D good luck :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) Du ska plocka ner äggen från ballongerna, sen försöker du träffa honom på nosen, men försök inte från långt avstånd :) Så ska du göra nåra bowser är stor! Redigerat 9 Oktober 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg