Diabloplayer Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 bli medlem på www.ladderhall.com där finns det mods och editors aaa jag håller med dig bra kloner editor och sånt Spelar Diablo 2 LoD på U.S West för att någon har min CD-Key i Europe :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 tycker ni diablo2 e bra?det e ju bland de semsta pc-spelena!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 hmm jag har faktiskt kunnat hacka på closed men jag har ju inte kvar programmen och jag fick mejl från blizzard om att jag riskera att bli bannad!!!! ja vi lirar diablo2 ci tycker det är kul bara för att du lirar CS säkert som inte har nån handling!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 håller med dig om CS, är man lättlurad så laddar man ner eller köper skiten fortfarande en undanflykt. Blizzard varnar inte.. dom bannar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 ehm det gör odm inte min kompis fick varning för maphack idag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Varningar för maphack? hur då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 blizzard viskar på nätt sätt och varnar jag vet inte för han tog inte screen shot på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 hehe tur att han inte blev bannad på direkten .. :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 ja det kan jag lova men han gjorde som jag skicka brev till rätt person och sa att han hade det som sock skydd bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Schassen @ 12/07-2004 17:54:57) Finns det någon bra hemsida för att ladda ner fusk och ediator hacks ni kan adda min msn [email protected] så kan ni skicka det till mig... Bra om ni kan göra det :D hoppas så mycket.. du kommer vara så :cool: om du fixar det åt mig det till mig =) bara så att du vet så är d här fel forum. denna tråd ska igentligen vara i pc forumet bara så at du vet är du dingdong :huh: :meddum: <--you with stupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) SuS1321 ehm det gör odm inte min kompis fick varning för maphack idag!!! då kan du ju fråga vad det stod i meddelandet o vem som stod som "avsändare". Blizzard varnar inte, dom bannar. Men sluta nu, ge upp du tror väl att Wirts leg är hackad du har inte kunnat du kommer inte att kunna. du vet inte hur man gör du kör med undanflykter som du gjorde förut, för att bli trodd måste du ha bevis. vilket du inte nånsin kommer att kunna visa eftersom "du inte har kvar programmet" (lol.) Redigerat 28 Juli 2004 av Zkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 om jag lyckas hitta programmen igen så ska jag hacks så ska du få se du vet ju inte ens hur man startar det för du är ju som du är och det stod blizzard som användarnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.