# 21 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (Ratchet @ 13/07-2004 10:09:33) Precis jag tycker att trayton bryter mot regel §1:1 vad tycker ni? Jo, men de personliga påhoppen gäller väl bara medlemmarna på fuska.se, men jag fattar vad du menar :) Nej.I allmänheten också. <_< TranceMaster: För att få fred, hur dumt det än låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jo men a du vet killar ( då för att jag är en hehe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 typ samma ämne finns i tortyren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 det e väll rätt men allså jag känner tre stycken som är iraqier på sidan och det e väll lite rasistiskt att säga att man borde krossa iraqierna totalt...... han menar nog dem elaka irakerna i irak... ingen här på sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 e du från irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Spidey: Du heter inte Faki va? Tbx... Bush och Saddam ska acupunkteras plågsamt, då är jag nöjd. (direkt-sänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 det e väll rätt men allså jag känner tre stycken som är iraqier på sidan och det e väll lite rasistiskt att säga att man borde krossa iraqierna totalt...... Oh, jag visste bara en!Aja, men håll med om att både sadam och bush är :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 De enda elaka är ju dom i Saddam's familj. <_< Tackar, om Bush hade krossat Irakierna tidigare skulle jag inte vart här!! Om det är det de flesta vill så.. 1. Det finns fler elaka.Det är Husseins som styrde det hela. 2. George Bush var ju faktiskt president 20 januari 1989-20 januari 1993. ;) George Bush d.ä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.