Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 om nån har nån fråga till golden sun, kan ni ställa dom här. men försök att inte fråga samma sak flera gånger, oki? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bombo Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag hhar klart bandit i valut var ska jag nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag har klart bandit i valut var ska jag nu? du ska gå till vänster på världskartan. snart hittar du en grotta. när du har flyttat på nåra grejer kommer du se en stock som e täckt me vinrankor. gör Move på den. de kommer inte gå. försök att gå därifrån. nu kommer ivan dyka upp å hjälpa dej!!! klara grottan å gå in i staden....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag dog 1 gång och nu kan jag inte klara nånting Isaac har 1 liv och de andra är döda hur får jag liv på annat sätt än Potions och sånt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag dog 1 gång och nu kan jag inte klara nånting Isaac har 1 liv och de andra är döda hur får jag liv på annat sätt än Potions och sånt ? isaac: gå till ett inn och sov där en natt. dom andra: gå till ett speciellt hus en nån stad. där står en gubbe bakom en disk. ställ dej framför disken och prata med honom å välj revive. ps. de kostar pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Räknas golden sun 2 också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ee.....ve inte.....ja kan inte svara på dom iaf....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Oki :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 mm men linnea kan väll fråga och skriva så här: 2an: ------------ (------=det hon vill ha hjälp med...) så kan nån annan svara på det... /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Inga "fråga mig jag vet allt" trådar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg