Gäst siyt Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 :o kan nån hjälp med att få gold lätare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Vad är det för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 kan du ge en länk till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 ja www.gunbound.net kostar inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 ja det går om du skaffar non som du kan köra 1 mot 1 med så vinner ni varrannan gång då får man myket guld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag har många gun bound spelare jag kan ge er om ni inte kan göra egen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 vad gör man på det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det är typ som worms men man är i machiner och man kan är mänisskor och man köper kläder och hattar och mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 hmm man har level va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 typ GP hetter det asså man är en kyckling(leveln) så ska man komma upp till White Dragon Head(Level) jag är i Sten Yxa nu :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 hur mycket plats tar det att ladda ner det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.