Gäst alan.shalaji Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 är det nån som vet om det finns en u-båt på multiplayer på banan wake island i battlefield 1942? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 är det nån som vet om det finns en u-båt på multiplayer på banan wake island i battlefield 1942? :blink: jag vet inte om den finns på den banan men den finns på midway banan då man kör multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToM10 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 nej det finns det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Köp battlefieldvietnam!! mycket roligare så roligt att jag inte spelar bf1942 längre !! :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jag laddar bara ner demon och om jag tycker dem är bra så köper jag spelet.(bara om det är superduperkuperlupermupertuperguper bra) jag laddar ner dem från download.com. :cool: längtar tills battlefield vietnam kommer ut på demo. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 skit i demot o köp bf:v direkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.