TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Vilka är de här som är Unregistred??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Några som har varit registrerad och sedan tröttnar och skickat en pm till amin att dom vill bli så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Oregistrerad betyder det på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Några som har varit registrerad och sedan tröttnar och skickat en pm till amin att dom vill bli så.. jag fattar inte hur man kan tröttna på att var registrerad och hellre väljer att vara unregistred.D finns väl inge fördelar med att vara unregistred eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 ok bara undra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag trodde först att det var såna som var oregistrerade som alltså alldrig hade varit regestrerade som hade skrivit ända tills jag såg att zego blev sån fter att ha lämnat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jag tror att ens konto inaktiverats efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag förstår inte hur du menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Hoppas inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Ah, nu fattar jag... tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jo, om du inte är inne på forum.fuska på inne på t.ex 6 månader raderas ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Raderade användare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.