Gäst 0012 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 varför har du gjort admin att man kan ändra någånns annans titel det är väl inte sysst tänk om nån inte vill betyder det att jag får ändra din titel om jag sparar så jag har råd :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ja det är vel kul och elakt tycker jag hehe jag ska spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ska spara o byta nåns moderator titel eller admins hehe :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 a va kul att bytas deras titel om man gör det blir dom nog paffa! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 man blir väl sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 både och tor jag och lite arga det skulle jag bli hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Får man göra det då? Tror knappast det men kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Om någon byter någons titel så kan den personen som blivit "drabbad" bara gå in och radera "egen titel". OBS! att den personen man gör detta på måste ha köpt titelfunktionen (huvudfunktionen) för att de ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Om någon byter någons titel så kan den personen som blivit "drabbad" bara gå in och radera "egen titel". OBS! att den personen man gör detta på måste ha köpt titelfunktionen (huvudfunktionen) för att de ska funkaså den funktionen är gjord för att vara snäll med sina kompisar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Nja, det vet jag inte, man kan ju ändra titeln så att det står "Idiot" eller liknande ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 ja men då kan ju den drabbade ta bort sin titel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jag tycker att man kan betala så att man till exempel ändrar sin egen titel och skriver typ: Site admin. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.