Jedi Master Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) Någon som kan hjälpa mig med fusk? :visslar: . Det fusket Så man Kan Få alla Krafter!+. vad ska man skriva i konsolen?. :huh: Redigerat 12 Juli 2004 av Jedi Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Kan det vara detta? http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=3545 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag men När man skriver Helpusobi 1 så ska man ju skriva setforceall3 men det går inte:(. vad ska jag gör? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Har du hållt inne shift och § samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag fick det till att funka! :D Men mitt Multiplayer Funkar inte :cry: Där står Invalid Game folder!. vad ska jag göra!?. kan någon Hjälpa mig?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Funkar det inte när du ska fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Är det LAN du spelar lr är det på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Internet!. Men vad ska jag göra!?. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?. Vad ska du göra då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Någon som kan Hjälpa mig med Jedi Knight II Jedi Outcast!?. det först missonet vad ska man göra där?. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) Internet!. Men vad ska jag göra!?. :oDet går ju inte att fuska på internet.. ;) EDIT: Jo, det går föresten på speciella cheat servrar.. men dem brukar lagga riktigt rejält. Redigerat 13 Juli 2004 av Ness~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.