Jedi Master Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag vet:). spelade Precis Jedi outcast på internet!:). skit kul:). Men någon som vet vad man ska göra på Det första missonet!?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag men När man skriver Helpusobi 1 så ska man ju skriva setforceall3 men det går inte:(. vad ska jag gör? :o Du behöver inte skriva Helpusobi 1, du kan också skriva Devmapall.Och du ska göra ett mellanrum på setforceall och 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Någon som kan hjälpa mig med Multiplay på Jedi Academy!?. När jag ska joina En sverver så står det Invalid Game folder! vad ska jag göra åt det!?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Har du version 1.0 eller 1.0.1 ? (inte helt 100% säker på att den nya versionen heter så..) på 1.0 finns det nästan inga servar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 1.0!. men jag kan inte Joina Någon!. där står Att det är Invaldi Game folder!. Kan det vara bara för jag laddat ner det!?:blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Happ happ.. Snacka inte om sånt.. Ja det kan vara problemet.. Tanka nya versionen på typ lucasarts.com lr nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?. INTE VET JAG JAG VET INTE ENS VAD DET FÖR SPEL NI SNACKAR OM :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 om du har bränt det från nån anna n funkar det int epå internät....så e de för mig iallafal det står också invalid game folder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?. man kan inte fuska när man kör på multiplayer så det så!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jo, man kan göra självmord(kill). ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.