Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual
Skrivet
(Rumiko @ 28/07-2004 17:09:00)

Du ska smälta honom med Hett vatten som finns där Darunias gömställe är..

Darmanis grav, menar du! (Ursäkta att jag är petig ;) .)

var är darunias grav?
Skrivet

om du fått lens of truth så kommer du se att Darmani är vid den grottan (efter lite hopp) förj efter honom och sen kommer du till hans grav som finns vid mountain village

Gäst Spirtual
Skrivet

nu hänger jag inte me riktigt :blink:

jag har nog tänk lite fel nu :zzz:

först måste man väl rädda den där goronen som står i moantain village me typ en groda på huvvet?

Skrivet

nix, det gör man sen...men bredvid där han står så är Darmanis grav....hjälper du honom får du Don gero mask...Du hittar en varm sten i krukorna på taket i goron city...

Gäst Spirtual
Skrivet (redigerat)

hmm..goron city jag vet bara var goron shrine är men är det samma sak?

Redigerat av Slither
Skrivet

nej, du ska till Goron elder, sen upp för bron...gå till goronen som finns där och gör en Markduns med Darmani, sen är det bara att hoppa ner för stupet och gå in innan porten stängs...

Skrivet
(Rumiko @ 13/07-2004 16:50:52)

det först nämnda...templet man skall in i å hitta prinsessan så apan inte blir bränd

Okej. Men då har du ju fått hjälp ovan.

det finns ett waterfall tempel jag är sjålv där och försöker men det jag vet är att man måste ta tillbaka ett par ägg som har blivit stulna och sen lämna tillbaka dom till en zora han som spelar gittar i bandet och då ska du få en sång gå då ut till baksidan och spela den sången då kommer en tjej prata med dig och efter det så kommer det en sköldpada och säger att du ska hoppa på hans rygg och tar dig till templet ps man måste ha zoron mask på sig när man spelar sången. :cool:
Skrivet

det är inte den sången....när man satt alla 7 ägg i akvariumet så bildar alla 7 ägg små noter...spelar man den för Lulu så kan hon prata med dig och sköldpaddan tar dig tilll templet..

• Skapa ny...