Arwen Undomiel Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 (mikaelrask @ 30/07-2004 09:04:51) (Rumiko @ 13/07-2004 16:50:52) det först nämnda...templet man skall in i å hitta prinsessan så apan inte blir bränd Okej. Men då har du ju fått hjälp ovan. det finns ett waterfall tempel jag är sjålv där och försöker men det jag vet är att man måste ta tillbaka ett par ägg som har blivit stulna och sen lämna tillbaka dom till en zora han som spelar gittar i bandet och då ska du få en sång gå då ut till baksidan och spela den sången då kommer en tjej prata med dig och efter det så kommer det en sköldpada och säger att du ska hoppa på hans rygg och tar dig till templet ps man måste ha zoron mask på sig när man spelar sången. :cool: Det finns inte alls ett Waterfalls Temple i MM. Jag har ju varvat spelet, så jag borde väl veta? Templet i Great Bay heter rätt och slätt Great Bay Temple. Han som spelar gitarr i bandet är ju Mikau och honom är du ju när du har på dig zoramasken. Och du kan ju inte lämna äggen till dig själv. Du ska lägga äggen i ett akvarium, som 0014 sa, och det akvariet finns hos vetenskapsmannen.
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 efter att du lärt dig New wave bossa nova är det bara att gå in i Great bay temple
Rekommendera inlägg