Sessa Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Hallo...Är det någn som vet hur man får Celebi? Skulle vara tacksam för ett svar...:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag undrar det också ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Det gör jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag vet e det på silver så ska du lägga in en mew och en ditto sedan väntar du några dar så komemr det ut ett ägg och när ägget kläcks kommer CELEBI!!!!! skulle vara tacksam om ni gav mejj poäng för det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag vet e det på silver så ska du lägga in en mew och en ditto sedan väntar du några dar så komemr det ut ett ägg och när ägget kläcks kommer CELEBI!!!!! skulle vara tacksam om ni gav mejj poäng för det :D Det funkar inte mew är unknown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 och hur får man mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jag har celebie men den fick jag av min granne han gav mig 1 mew o 1 celebie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (Yoshi^ @ 15/07-2004 20:21:33) jag vet e det på silver så ska du lägga in en mew och en ditto sedan väntar du några dar så komemr det ut ett ägg och när ägget kläcks kommer CELEBI!!!!! skulle vara tacksam om ni gav mejj poäng för det :D Det funkar inte mew är unknown dte funkar visst!!jag har gjort det om man dubblar celebi med så trämar man bara den andre så har man både celebi och mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 fösökte på blå funkade inte....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Okej jag har dubbla min mew o min celebi o jag fick bara samma gubbe som jag dubblade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 kan du förklara lite tydligare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag vet e det på silver så ska du lägga in en mew och en ditto sedan väntar du några dar så komemr det ut ett ägg och när ägget kläcks kommer CELEBI!!!!! skulle vara tacksam om ni gav mejj poäng för det :D Varför skulle VI ge DIG poäng för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg