Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

fattar ingenting av den här saken, det är i coloseumet lr nåt, där vid herkules. och när ja går in i porten så kommer jag till ett svart monster med tre huvuden! ja har försökt å mördat det på alla sätt och vis men ingenting tycks funka.

vill verkligen verkligen ha hjälp me det här! ja fick spelet förr förra julen och sluta spela dt ba för ja inte kom längre än så :(

Redigerat av beccey
Skrivet

fattar ingenting av den här saken, det är i coloseumet lr nåt, där vid herkules. och när ja går in i porten så kommer jag till ett svart monster med tre huvuden! ja har försökt å mördat det på alla sätt och vis men ingenting tycks funka.

vill verkligen verkligen ha hjälp me det här! ja fick spelet förr förra julen och sluta spela dt ba för ja inte kom längre än så :(

ja men han heter Cerberus... han e lätt va LV12 ungefär.... titta

1. han bombar dig eller hur? med såna röda BOLLAR, men det är inget problem hoppa på hans rygg! asså hoppa på hans ben (bakben) och sen hoppa upp.

sen vänta på hans rygg tills han börjar attackera med sin käftar DÅ!

focusera på ett huvud, när det där huvudet har attackerat springer du snabbt och slår honom 1,2 eller 3 ggr (2 rekommenderat)...

HOPPAS DET HJÄLPER DIG!!!

Gäst coola_jag
Skrivet

någon som vet hur man klarar hollow bation efter manhar satt inn alla bitar i dörren i enre hall och klarat riku då kommar man till lift stop hur gör man sen

Skrivet

du ska till castle chapel..

och du ska upp med hjälp dom kristall grejerna du ska trycka på exmaine o sen åker du upp.

men va bered för du kommer möta riku o malficent o riku e lite svår

Gäst max99
Skrivet

allvarligt?

jo jag tror dig för han var skit lätt i 83!

• Skapa ny...