Hoppa till innehåll

X Box Suger Nollor!

mario64

Rekommendera inlägg

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

21 du har rätt game cube har minst variatnter is spel men xbox har dåliga och obekväma kontroller men ps2 konstoll är som gjord till att spela men 21 har rätt

X-box den klart bästa konsollen som kan användas till flest spel & olika spelgenres..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HA HA OCH HA! BARA FÖR ATT ER SNÅLA MAMMA VALDE FEL OCH NI SÄGER ATT X BOX HAR FLER FUNKTIONER SÅ KANSKE SUPER GIG FÖRENINGEN KAN FÅ ER ATT BÖRJA LÄSA AV ERT TJOCKA FETA FULA MASKIN KAN FÅ SE ATT GAME CUBE HAR FLER TILLBEHÖR SOM ( exempelvis ) KAN ANVÄNDA ALLA DOM DÄR FUNKTIONERNA OCH MYCKET MER SÅ TA OCH BLI KROSSADE UNDER GAME CUBES MAKT ERA NOLLOR SÅ BANKA LITE VETT I ER OCH SLÄNG ERAN SKROT MASKIN OCH KÖP EN GAME CUBE OCH SLUTA LÄSA ALLT LJUG OM X BOX ERA BOXER NOLLOR!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HA HA OCH HA! BARA FÖR ATT ER SNÅLA MAMMA VALDE FEL OCH NI SÄGER ATT X BOX HAR FLER FUNKTIONER SÅ KANSKE SUPER GIG FÖRENINGEN KAN FÅ ER ATT BÖRJA LÄSA AV ERT TJOCKA FETA FULA MASKIN KAN FÅ SE ATT GAME CUBE HAR FLER TILLBEHÖR SOM ( exempelvis ) KAN ANVÄNDA ALLA DOM DÄR FUNKTIONERNA OCH MYCKET MER SÅ TA OCH BLI KROSSADE UNDER GAME CUBES MAKT ERA NOLLOR SÅ BANKA LITE VETT I ER OCH SLÄNG ERAN SKROT MASKIN OCH KÖP EN GAME CUBE OCH SLUTA LÄSA ALLT LJUG OM X BOX ERA BOXER NOLLOR!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Du.

GC är billigare än X-box vid köpet. <_<

Dessutom köpte jag mitt & alla tillbehör för helt egna pengar som jag samlat ihop under flera år. <_<

Hur kan GC ha fler tillbehör? <_<

Man kan inte se DVD eller spela musik för skivorna till GC:en är så små.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ps2_boy @ 14/07-2004 12:54:23)

GC-användarna är så avundsjuka

inte vi ps2-are iaf :o

Nej, nej.

Det är Gamecubarna som sänker nivån på forumet till sandlådenivå. :angry:

Med sina idiotinlägg i samtliga forum. :angry:

OBS!

Det gäller inte alla Gamecubare, men de som är utpekade bör veta vilka det är.

Jag brukar ofta bli förbannad vid datorn och funderar på att skrika ut personangrepp på de omogna Gamecubarnba som bara vill förstöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...