magi man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 snälla kan nån hjälpa mig att hitta Naruto spelen det är en slås spel det är som dragon ball jag tro att man kan ockå klärta på vegen det ska vara i butiken inte i näten ok den som hittar är bäst :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Naruto: Narutimate Hero kom ut i Oktober förra året, och sen har det varit tyst om att dom ska släppa vidare spelet i Europa...Vet inte riktigt om dom kommer släppa det i europa, men man får vänta och se ;) Dom håller redan på med 2:an i Japan :cry: Tror tyvärr inte att dom kommer släppa det i europa >.< Redigerat 16 Juli 2004 av Ninja__Scroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 alldrig hört om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Inte jag heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Det är för att det inte har släppts i europa än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Tror det går att köpa på http://www.lik-sang.com eller nåt men det kan vara fel.. fråga Fox^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg