Thunderbird Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Ikväll ska jag och min kompis försöka varva Digimon World till 100% och jag behöver tips och hjälp... 1.Vilken digimon ska jag ha? 2.Hur många items och vilka? 3.Något tips om hur man får många digiseabass lätt 4.Ge mig gärna mer tips :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Det här med DigiSeabassarna kan jag svara på... fiska upp en massa DigiCatfish och kasta ut till DigiSeabasserna.dra tillbax spöt genom att hålla in x knappen och precis inan du drar upp betet ovan vattnet stannar du. när han hugger i betet, andas in och ut en gång (inte för snabbt) och dra upp betet. (funkar typ 7-8 ggr av 10) men om du redan viste detta, så har du ingen nyta ut av de... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Hur får man Metalgreymon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 740912 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 finns det koder till digimon eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 finns det koder till digimon eller inte vad jag tror... det vore konstigt isont fall... har kollat det över allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hur får man Metalgreymon :blink: vad tror du <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 740912 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 kan nån säga vad man ska göra i tropical jungle centarumon skjuter ju på en :( . jag behöver lite tips också vart alla finns som jag ska ta till staden :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg