Hoppa till innehåll

Akut Hjälp

ZANN0

Rekommendera inlägg

jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg

klarade du honom i Ganons castle eller i Forsaken fortress?

man möter honom 2 ggr liksom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 14/07-2004 21:40:59)

klarade du honom i Ganons castle eller i Forsaken fortress?

man möter honom 2 ggr liksom

vadå 2 gånger... man får bara slåss en gång... i forsaken fortress möter man fågeln
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...