ZANN0 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Efter att man klarat av skuggan fick man inte spelgel skölden då? För iså fall ska du in igenom dörren rakt fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 spegelskölden får man ju i earth temple ju.... inte när besegrat ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg klarade du honom i Ganons castle eller i Forsaken fortress? man möter honom 2 ggr liksom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 forsaken fortress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (0014 @ 14/07-2004 21:40:59) jag har nyss klarat ganondorf skuggan eller vad det är och sen kommer jag inte vidare jag har ringt till nintendo klubben och frågat om hur man ska göra men dom säger bara att man ska gå till närmaste brevlåda och titta i den men det händer inget jag har brevet från prinsessan eller till prinsessan kommer inte riktigt ihåg klarade du honom i Ganons castle eller i Forsaken fortress? man möter honom 2 ggr liksom vadå 2 gånger... man får bara slåss en gång... i forsaken fortress möter man fågeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 SVARA PÅ MIN FRÅGA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg