finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har fått en autograf av Anja Persson och en av Henrik Olsson. Anja är världs-ledare i olika skidsporter och Henrik var te.x med på Sommarkåken. Jag mötte anja bakom mitt hus (Radio Match, och lite andra var där och sände och delade ut saker) Och Henrik framför Strand Hotel. Anjas autograf på högerarmen och Henriks på kepsen! Sett Peter Siepen också, en kompis bastade med honom och tog kort där inne på han :) Underbart med massor av kändisar, kul också. Jag ska ta penna och leta kändisar imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) hehe har själv några har från följande emma watsson kylie minouge (pratade med henne och hon skaka hand med meji minesota i england) christina aguilera supernatural kirsten dunst(gav mej en puss på kinden!) alyssa milano(kramade mej) och lite mindre kändisar.......= paris hilton(åkte brevid henne på gröna lund) lasse berg hagen(skansen) Redigerat 14 Juli 2004 av musse pigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag tror jag såg paris hilton igår på folkracet :blink: vet ni om hon e i svergie för det såg precis ut som henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag tror jag såg paris hilton igår på folkracet :blink: vet ni om hon e i svergie för det såg precis ut som henne! Hon är i Sthlm. Det står ju minst 2 sidor i tidningen/dag om henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) hehe har själv några har från följande emma watsson kylie minouge (pratade med henne och hon skaka hand med meji minesota i england) christina aguilera supernatural kirsten dunst(gav mej en puss på kinden!) alyssa milano(kramade mej) och lite mindre kändisar.......= paris hilton(åkte brevid henne på gröna lund) lasse berg hagen(skansen) Hur f*n fick du tag i emma watsons och christina aguileras??? Redigerat 14 Juli 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har mest idrottare. B) F Modin, TBL H Zetterberg, DET Hela Lövens A-lag 03/04 (utom P-A Lundström & Olegsandrs Savytskyy) M Allbäck, AV O Mellberg, AV M Hadji, fd AV B Zamora, WH M Carrick, WH A Holmberg, VSK M Dahlberg, GIF J Blomqvist, DIF M Recchi, PIT A Jeglertz, MFF+UFC (numera UIK.s tränare) (min fd gympa & kemilärare) S Galloway, UFC + en del till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Fattar ingenting av dina autografer #21, tycker dom inte är speciella, om dom bara är från division 3-lag Emma Wattson skulle jag kunna få några pussar av :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) Finaly_man: F Modin, TBL - Stanley Cup-mästare 03/04 H Zetterberg, DET - en av svensk hockeys största talanger Hela Lövens A-lag 03/04 (utom P-A Lundström & Olegsandrs Savytskyy) - need I say more? M Allbäck, AV - skyttekung i Heerenveen, bänkad i A Villa, bäst målsnitt i landslaget O Mellberg, AV - lagkapten i A Villa & landslaget M Hadji, fd AV - VM 1998, behöver jag säga mer? B Zamora, WH - Ung forwardtalang som spelat i Tottenham M Carrick, WH - Jättelöfte som jagas av bl.a. Tottenham A Holmberg, VSK - Efter 2 misslyckade år i Kalmar har han återfunnit sig själv i Västerås, hans brorsa gick i min klass M Dahlberg, GIF - Skyttekung i Division 2 J Blomqvist, DIF - Skadedrabbad stjärna M Recchi, PIT - 1173-456-745-1201 i NHL A Jeglertz, MFF+UFC (numera UIK.s tränare) (min fd gympa & kemilärare) - fd Allsvensk stjärna S Galloway, UFC - Skyttekung i UFC i flera år, Mr UFC, tränare tillsammans med Anders Svensson Vem är Emma Watson? :huh: Redigerat 14 Juli 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 hon som spelar hermione Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 hon som spelar hermione I Harry Potter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (# 21 @ 14/07-2004 20:59:17) hon som spelar hermione I Harry Potter eller? ja :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har också Judas autograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.