Manga Master Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har också Judas autograf. Vem det nu är :DInte nån så stor sportare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har också Judas autograf. vem är juda :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 grymma autographer ni alla har allså emma wattson träffade jag när jag var på bio premiären i americka då var hon där sen efter filmen såg jag henne i korioren ut hon signerades foton och som turr e hadde jag med mej ett man fick skaka hand med hennne en autograf och sen så fick man gå men kirsten dunst fick jag en stor kyss på kinden av allså det e hon som spelar tjejen i spiderman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (Uzama @ 14/07-2004 21:06:11) Jag har också Judas autograf. vem är juda :gitarr: Judas heter egentligen Martin Johansson. Född i Ume. Uppväxt med Skelleftehatet. 16 säsonger i Löven (P, J & A) 2-3 säsonger i MoDo. Därefter går han till värsta fienden Skellefteå AIK/Skelleftyou AIK/ApIK. Läs mer om den klubben här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 min morsas kompis har precis sett björn borg i monaco (hennes idol) och så såg hon anja pärson :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Nu hajade jag lite mera #21 ;) Du är visst lite cool iaf, jag ska ut imorn och leta kändisar. Hur sparar ni era autografer då? Jag har min autografkeps, och armen Anja skrev på ska jag aldrig dusha med. Och bada hinner man nog inte mer i år hoppas jag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 grymma autographer ni alla har allså emma wattson träffade jag när jag var på bio premiären i americka då var hon där sen efter filmen såg jag henne i korioren ut hon signerades foton och som turr e hadde jag med mej ett man fick skaka hand med hennne en autograf och sen så fick man gå men kirsten dunst fick jag en stor kyss på kinden av allså det e hon som spelar tjejen i spiderman. Din lyckost! ;) Typ hur många som helst av dem du har vill ju jag ha! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.