Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 undermin tid på fuska.se har jag mest råkat på otevliga j#vlar folk som pmar skit tror inte på vad man säger och sånt. allså fy f#n va lite sjysta admin har ju byggt den här med fett grymma sidan så kommer ni otrevliga o smuttasar ner den med bråk.visst jag har 3 varningar för att jag dubbelpostade och gjorde för många ämnen.men allså har inte direkt vart otrevlig vart det mot spidey men skrev en tråd förlåt spidey.och skickade poäng ................. men allså jag e typ inne här dygnet runt och det känns som mitt hem men lixom förstör inte sidan!allså jag skulle typ va stolt för livet om admin eller nån mod sa hej till mej snyft) och dom e mina förebilder men vi alla vorre ha en celebration fest för alla mods dom som vill va med och göra typsom en fest kan pma mej eller skriva i tråden nån kan skicka poäng jag tänker bidra med 200 eller mer men ni kan ju bidra med 50 så skickar vi till onom och typ har ett jubeleums fest.för visst e han värd det jag lovar att alla poäng går till festen skicka bara 50 poäng om du vill men gjärna mer nån måste vara den första som skickar om du skickar så gör nån annan det se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 har bidragit med 50 poäng :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg